PROGRAM:
- Czynniki wpływające na terapię.
- Planowanie terapii.
- Trening pragmatyczny w ciężkich zaburzeniach językowych.
- Poprawa dowolnej kontroli działania.
- Usprawnianie systemu semantycznego (rozumienie na różnych poziomach zaburzeń).
- Usprawnianie systemu fonologicznego (wzorce brzmieniowe analiza i synteza na różnych poziomach zaburzeń).
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie spełnia wymogi par. 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 6 czerwca 2019 r.),
- zestaw ćwiczeń – 100 przykładów jako uzupełnienie kursu terapii
- karty oceny poziomu funkcji językowych, formularz do planowania terapii – uzupełnienie kursu diagnozy afazji
- dla chętnych Bostoński Test do Diagnozy Afazji i test przesiewowy LAST